* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Wystąpienia publiczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-08-28 - 2025-08-29 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Kongres Kadry2009-04-14 11:37:17Kongres Kadry to największe wydarzenie w dziedzinie zarządzania ludźmi, które ma na celu adaptację najlepszych rozwiązań krajowych i światowych na rzecz podwyższania poziomu zarządzania personelem w polskich organizacjach. Spotkanie ekspertów i praktyków HR odbywa się dwa razy w roku: wiosną i jesienią. Wydarzenie to już na stałe wpisało się w kalendarze zawodowe wielu menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie ludźmi w organizacjach. |
![]() |
Zapraszamy na Targi Wiedzy w WSZP "Pomysł na karierę, pomysł na życie".2009-04-14 11:35:42Po raz piąty Wyższa Szkoła Zarządzania Personelem w Warszawie zaprasza na dwa dni wypełnione warsztatami, wykładami i indywidualnymi konsultacjami z ekspertami. |
|
Maturzyści wybierają we wrześniu2008-08-27 12:47:39Serdecznie zapraszamy do udziału w Salonie Maturzystów Perspektywy 2008, który we wrześniu br. odbędzie się w 16 największych ośrodkach akademickich kraju. Ogromne zainteresowanie maturzystów, którzy w liczbie ponad 170 tysięcy uczestniczyli w ubiegłorocznej edycji tej imprezy, udowodniło, że prezentacja oferty i wymagań rekrutacyjnych uczelni, w połączeniu z profesjonalną informacją o zasadach przyszłorocznego egzaminu maturalnego, stwarzają najlepsze warunki do przemyślanego wyboru uczelni, kierunku studiów i przedmiotów zdawanych na maturze. |
|
Czy efekty szkolenia brać pod uwagę przy ocenie pracownika?2008-02-12 18:07:52Jednym z kryterium oceny pracownika może być wiedza nabyta podczas szkolenia. Przełożony pracownika powinien brać pod uwagę wykorzystanie tych umiejętności w rzeczywistości, zrozumienie tematyki szkolenia. |
![]() |
Materiały szkoleniowe, poradniki na Twój komputer2009-05-27 14:08:50Prezentacja materiałów szkoleniowych do pobrania w formie ebook elektronicznej. Prezentowane publikacje powstały z myślą o rozwoju kluczowych umiejętności zapewniających rozwój osobisty, własnej kariery oraz podnoszenie umiejetności handlowych, relacji z klientem. Szkolenia biznesowe, materiały umożliwiające samokształcenie i rozwój swoich umiejętności. |
Szkolenia kierowanie zespołem Elbląg, Dolnośląskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.